[av_textblock]
مجموعه سیستمهای پشتیبانی
این مجموعه نیز مجموعهای دیگر از مجموعه های روبوت chortke ERP می باشد که برخی از زیر سیستم های آن به شرح زیر است :
[/av_textblock]
[av_tab_container position=’sidebar_tab sidebar_tab_right’ boxed=’border_tabs’ initial=’1′]
[av_tab title=’ سیستم مدیریت انبار ‘ icon_select=’no’ icon=’1′]
امکان تعریف انبار به تعداد دلخواه به همراه راهرو و قفسه های
داخل آن، امکان تعیین مسئول انبار و سطوح دسترسی انبارها ،
امکان انتخاب روش قیمت گذاری )روشهای میانگین FIFO و LIFO( ،
انبارگردانی و شمارش موجودی انبار با روش های قابل تعریف،
امکان مشاهده کاردکس و موجودی انبار در زمان های دلخواه ، کنترل
موجودی انبار، امکان صدور کلیه اسناد مربوط به انبار بصورت
اتوماتیک و غیر اتوماتیک ) رسید و حواله و … ( امکان گزارش گیری
متنوع از موجودی ها و اسناد
[/av_tab]
[av_tab title=’سیستم مدیریت کالا’ icon_select=’no’ icon=’1′]
امکان تعریف طبقات کالا به صورت سلسله مراتبی، امکان تخصیص کالا به طبقات مختلف تعریف شده، امکان گروه بندی کالاها برای هر واحد سازمانی، امکان تعریف قالب کد گذاری برای طبقات مختلف، کد گذاری خودکار کالاها با توجه به طبقات آنها، امکان ثبت ویژگیها به صورت نامحدود برای کالاها، امکان ارث بری ویژگیها به صورت سلسله مراتبی، امکان ثبت انواع واحدهای اندازهگیری برای کالاها ، امکان قیمت گذاریهای متنوع برای هر کالا، امکان ثبت کالاهای جایگزین برای یک کالا، امکان تعریف سطوح دسترسی به صورت سلسله مراتبی، تعریف فهرست بهاء معتبر برای هر کالا و امکان نسخه برداری از آنها ، گزارشهای متنوع از مشخصات و ویژگیهای کالاها.
[/av_tab]
[av_tab title=’خرید و مناقصات’ icon_select=’no’ icon=”]
سیتم خرید و مناقصات از سیستمهای لجستیک به حساب آمده و وظیفه پیگیری و تحقق درخواستهای خرید وارده از سیستم انبار ، برنامهریزی تولید و تدارکات را بر عهده دارد و دارای قابلیتهای زیر میباشد : ثبت قوانین و مقررات مربوط به خرید ، تعریف انواع خریدها با تنظیمات متفاوت ، انواع روش خرید شامل استعلام، مناقصه و ترک تشریفات مناقصه ، امکان و ارزیابی کمی و کیفی پیمانکاران و انتخاب برنده مناقصه و استعلام امکان ثبت اطلاعات پیش فاکتور و پروفرما ، امکان ثبت مشخصات قرارداد، امکان ارتباط مستقیم با انبار و حسابداری ، امکان تعریف تنخواه و مسئول تنخواه برای خریدهای جزئی، ایجاد سندهای مالی مربوطه بصورت اتوماتیک
[/av_tab]
[av_tab title=’فروش و مزایدات’ icon_select=’no’ icon=”]
از قابلیتهای این سیستم میتوان به موارد زیر اشاره کرد: امکان صدور فاکتور فروش براساس پیش فاکتورها به صورت خودکار ، امکان تعریف فرمول محاسبه تخفیف ، امکان تعریف وجوه و چکهای پرداختنی مشتریها برای هر فاکتور ، امکان ثبت فاکتور فروش و فاکتور مرجوعی ، امکان تعریف جدول نرخ فروش کالا ، امکان تعریف عوامل افزاینده یا کاهنده زیر فاکتور همراه با روش و فرمول محاسباتی و اعمال شرایط عملکرد برای عوامل مربوطه ، امکان ثبت درخواستهای متفاوت مشتری و امکان ثبت انتقال کالا از واحد فروش ، امکان زمانبندی پرداخت وجوه خرید و فروش و زمانبندی تحویل کالا ، امکان مشاهده حساب مشتری
[/av_tab]
[av_tab title=’اموال و دارایی ها’ icon_select=’no’ icon=”]
گروه بندی چند سطحی دارایی به صورت گروه و زیر گروه و نمایش آن به صورت درختی ، ثبت اموال از طریق خرید مستقیم و ورود از انبار ، محاسبه استهلاک اموال به صورت اتوماتیک و تولید خودکار سند استهلاک ، امکان نگهداری بهای تمام شده دارایی ، ثبت مشخصات کامل دارایی ، محاسبه استهلاک دارایی به صورت کلی و جزئی و گروهی ، ثبت سوابق نقل و انتقال کالا فیزیکی و انسانی ، امکان انتقال دسته جمعی اموال و ایجاد گزارش انتقال ، انتقال فیزیکی اموال به صورت جمعی و تکی ، امکان ثبت حوادث مختلفی که بروی اموال رخ می دهد ، امکان گزارشگیری مختلف در سطح مدیریتی و گزارشات سازمان مدیریت ، امکان اموال گردانی و بازبینی اموال در هر زمان و …
[/av_tab]
[av_tab title=’نگهداری و تعمیرات’ icon_select=’no’ icon=”]
امکان گروه بندی تاسیسات مختلف ، امکان ایجاد اولویت برای هر دستگاه ، امکان ایجاد تقویم کاری برای دستگاههای مختلف ، تعریف دستورالعملهای مختلف برای فعالیتها ، امکان ثبت کارکرد دستگاهها بر اساس شاخصهای واحد اندازهگیری مورد نظر ، امکان ثبت زمان شروع و توقف فعالیت دستگاهها و ماشین آلات و علل توقف و تاخیر و خرابی ، امکان مقایسه کارکرد واقعی با کارکرد استاندارد و مورد نیاز ، امکان برنامه ریزی ادواری و موردی بر اساس شرایط مختلف ، امکان درخواست کالا از انبار ، امکان تعیین نیروی انسانی برای فعایتهای مختلف ، امکان تاثبر گذاری ایام تعطیل در برنامه ریزی و …
[/av_tab]
[av_tab title=’مدیریت حمل و نقل’ icon_select=’no’ icon=”]
سیستم حمل و نقل از یک سو با انبار و تولید و فروش در ارتباط است و از سوی دیگر با منابع انسانی و اموال در تعامل میباشد. برخی قابلیتهای این سیستم : امکان تعریف رانندگان و تحویل گیرندگان وسایل نقلیه ، امکان ثبت سوابق انجام امور نقلیه در سازمان ، امکان ثبت ورود یا خروج یک وسیله نقلیه در سازمان ، امکان ثبت درخواستهای رسیده برای تحویل وسیله نقلیه، امکان ثبت تحویل وسیله نقلیه به قسمتهای مختلف سازمان، کارکردها و هزینهها در این بازه زمانی ، امکان ثبت بازپسگیری وسایل نقلیه از قسمتهای مختلف سازمان ، امکان ثبت اطلاعات تصادفات رانندهها، جریمهها، معاینه فنی، سوخت گیری ، امکان ایجاد یک خط حمل برای جابهجایی محصولات و مواد اولیه از انبار و بالعکس. امکان تعریف انواع بارنامه. امکان ردیابی محمولههای ارسالی و …
[/av_tab]
[/av_tab_container]
[av_table purpose=’pricing’ caption=”][/av_table]
نظرات (0)