تلفن: ۳۸۴۴۲۳۲۵-۰۵۱

قوانین و مقررات

مشتری گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات گروه نرم افزاری چرتکه به دقت ملاحظه فرمایید.

 


 

  1. کلیه اصول و رویه‏‌های گروه نرم افزاری چرتکه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا مشتری نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با مشتری است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های گروه نرم افزاری چرتکه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی میشود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از نرم افزار مالی چرتکه به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
  2. گروه نرم افزاری چرتکه هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.iran-rpc.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. مشتریان جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
  3. گروه نرم افزاری چرتکه به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از نرم افزار مالی چرتکه استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. گروه نرم افزاری چرتکه متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از نرم افزار را، توسعه دهد.
  4. در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید ، در سایت ، مانند انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  5. در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت گروه نرم افزاری چرتکه ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای گروه نرم افزاری چرتکه محفوظ است. گروه نرم افزاری چرتکه در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت گروه نرم افزاری چرتکه می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
  6. مشتریان باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش مشتری قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
  7. سیاست قیمت‌‏گذاری در گروه نرم افزاری چرتکه مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، گروه نرم افزاری چرتکه موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس از ثبت سفارش شامل کاهش یا افزایش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود.
  8. ارائه خدمات پشتیبانی، از طریق سامانه خدمات پشتیبانی از راه دور، تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری مشتری به محل واحد پشتیبانی قابل انجام است.
  9. مدت زمان پشتیبانی تمامی نرم افزارهای حسابداری چرتکه به صورت پیشفرض یک سال می باشد و پس از اتمام مدت پشتیبانی، با پرداخت هزینه مصوب روز، پشتیبانی به مدت یکسال قابل تمدید می‌باشد. در غیر اینصورت با درخواست پشتیبانی موردی مشتری، به ازای هر مورد وجه آن طبق تعرفه تعیین شده دریافت خواهد شد.
  10. هر گونه ارتقاء نرم افزار منوط به داشتن پشتیبانی نرم افزار می باشد.
  11. تعهد گروه نرم افزاری چرتکه تنها در قبال امکانات موجود در نرم افزار می باشد و بروزرسانی های جدید محصولات در وب سایت گروه نرم افزاری چرتکه ارائه می گردد. لذا بسته ارائه شده قابل عودت نیست، خواهشمندیم قبل از خرید، از امکانات بسته موجود اطلاع حاصل نمایید.
  12. در صورت عدم تسویه حساب کامل مشتری با گروه نرم افزاری چرتکه، خدمات پشتیبانی ارائه نمی گردد و گروه نرم افزاری چرتکه مجاز به گرفتن بسته نرم افزاری از مشتری می باشد.
  13. گرفتن پشتیبانی (Backup) از اطلاعات نرم افزار الزامی و بر عهده مشتری محترم می باشد، در غیر اینصورت تعهدی متوجه گروه نرم افزاری چرتکه نیست.
  14. پشتیبانی فقط شامل خدمات نرم افزار همین بسته بوده و گروه نرم افزاری چرتکه در خصوص مشکلات سخت افزاری، ویندوزی، شبکه ای و ویروسی شدن سیستم مشتری هیچ تعهدی ندارد.
  15. در صورت درخواست مشتری برای انجام خدمات خارج از پشتیبانی، حق الزحمه طبق تعرفه دریافت می گردد.
  16. قیمت محصولات در تمامی نمایندگی ها یکسان بوده و نمایندگی حق دریافت هزینه مازاد و تغییر قیمت مصوب را ندارد.

کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت محفوظ و صرفاً جهت استفاده در گروه نرم افزاری چرتکه می باشد. هر گونه سوء استفاده از اطلاعات، عکس ها، لوگو و … از وب سایت گروه نرم افزاری چرتکه پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی یا حقوقی اجازه سوء استفاده از مطالب این وب سایت را ندارد.