تلفن: ۳۸۴۴۲۳۲۵-۰۵۱

رزومه شرکت

نام موسسه :  موسسه آفتابگردان     تاریخ تأسیس : ۱۳۷۰       آدرس : ایران مشهد نبش راهنمایی ۲۰ پلاک ۲ طبقه ۲       شماره تلفن و نمابر : ۳۸۴۴۲۳۲۵-۰۵۱

تولید انواع محصولات در زمینه نرم افزارهای مالی و اداری

Image

پشتیبانی همه جانبه

پشتیبانی چرتکه صرفا محدود به خدمات نگهداری نرم افزار نمی شود بلکه شامل توسعه، ارتقاء، مشاوره و هم اندیشی مشتریان می باشد.
زمانی که یک پروژه تخصصی تولید می گردد، چرتکه با به اشتراک گذاری مضامین تخصصی پروژه در سایت آپارات، نظر دیگر مشتریان مرتبط به آن پروژه را شناسایی و در جهت تکمیل پروژه استفاده می نماید.
Image

برنامه ساز قدرتمند

از سال ۱۳۷۰ با Foxpro شروع کردیم، تیم تخصصی چرتکه از سال ۱۳۸۴ الی ۱۳۸۹، مشغول طراحی و تولید روبوت برنامه ساز بودند و این روبوت چرتکه را به طرز چشمگیری از سایر نرم افزارها متمایز می نماید.
روبوت برنامه ساز چرتکه، پدیده ای منحصر بفرد بوده که بطور کامل توسط متخصصین ایرانی، طراحی و تولید شده است.
Image

سفارشی سازی نامحدود

در حالی که اکثر نرم افزارها از سفارشی سازی می گریزند، چرتکه بدلیل دارا بودن روبوت برنامه ساز، به استقبال این امر می شتابد.
صرفا در زمان طراحی سفارشی است که پروژه های تخصصی بوجود می آیند، تنوع بسیار بالا صرفا`` در این حالت ایجاد می گردد که چراغ راه مشتریان آتی خواهد بود.
Image

طراحی فاز به فاز

کلیه پروژه های موفق نرم افزاری طی تغییرات در مراحل زمانی مشخص، به تکامل می رسند، در فاز اول نرم افزار اولیه در محل مشتری استقرار می یابد، بعد از ورود اطلاعات توسط مشتری و انجام عملیات روتین، نیازهای تخصصی مشخص می گردد.
در فاز دوم طراحی های ثانویه منطبق بر نیازهای تخصصی مجموعه شکل می گیرد، با تکمیل و تکرار فاز دوم نرم افزار تخصصی مجموعه پدید می آید.
Image

مثل هیچ کس

سبک و روش چرتکه ، در تولید و نگهداری انواع نرم افزار کاملا منحصر بفرد بوده و قابل مقایسه با هیچ نرم افزاری نمیباشد ، به همین دلیل نرم افزارهای مالی چرتکه توانسته به بازارهای کانادا ، چین ، استرالیا ، ترکیه و افغانستان راه پیدا نمایند
Image

طراحی رایگان تا ۳ ماه

همانطور که مستحضر هستید مشتری در زمان خرید نرم افزار ، به ریزه کاری های نرم افزار واقف نیست و ممکن است پس از خرید احساس نماید قسمتهایی از نرم افزار باید تغییر کند ، لذا این ابزار خیال مشتری را راحت مینماید

افتخارات گروه چرتکه