[av_slideshow size=’featured’ animation=’slide’ autoplay=’false’ autoplay_stopper=” interval=’5′ control_layout=” perma_caption=”][/av_slideshow]
[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=”]
[av_heading heading=’نرم افزار CRM، از سری نرم افزارهای مالی چرتکه’ tag=’h3′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ padding=’10’ color=” custom_font=”][/av_heading]
[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′]
[av_textblock size=” font_color=” color=”]
همانطور که همگان میدانند پایههای تجارت در عصر حاضر بر روی مشتریان هر مجموعه بنا نهاده شده است. مشتری مهمترین عامل رکود یا شکوفایی وضعیت اقتصادی هر واحد تجاری میباشد. بنابر این پیشبینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آنها و بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت میباشد. استفاده از تکنولوژی برنامهنویسی و فناوری اطلاعات در این زمینه را مدیریت ارتباط با مشتری مینامند که امروزه به دانشی تخصصی در زمینه تجارت تبدیل شده است. این روش علاوه بر پایین آوردن هزینه برقراری ارتباط با مشتریان، به برقراری و تثبیت رابطهای سودمند با مشتریان کمک شایانی میکند. استفاده از نرمافزارهای CRM سهولت و سرعت در ورود و نگهداری اطلاعات مشتریان و استفاده از امکانات جانبی همچون ارسال فکس و ایمیل و پیامک به صورت تکی یا جمعی را برای مشتریان به همراه دارد.
[/av_textblock]
[/av_one_full]