تلفن: ۳۸۴۴۲۳۲۵-۰۵۱
\<\۰۸\p\ق٫ظ\۱۱\>۰۶\<\/\۰۸\p\ق٫ظ\۱۱\>بهمن ۱۳۸۹

1021

نرم افزار فروشگاهی ساده قفل دار

توسط مدیر سایت

مشاهده آنلاین نمونه کار

نرم افزار فروشگاهی ساده قفل دار

این نرم افزار نیز ویژه فروشگاهها طراحی گردیده . قفل سخت افزاری دارد که فقط با وصل بودن قفل به درگاه usb سیستمتان میتوانید نرم افزار را اجرا کنید و از امنیت بالایی برخوردار است. تمامی امکانات فروشگاهی ساده را دارد تنها تفاوتش این است که نرم افزار فروشگاهی ساده فقط بر روی یک سیستم نصب میشود و کدفعال سازی دارد. البته اگر ویندوز دوباره نصب شود امکان دادن کد مجدد و نصب بر روی همان سیستم وجود دارد ولی سریال هاردش باید همان سیستم قبلی باشد. ولی در نرم افزار قفل دار محدودیت نصب نداریم و روی هرچندسیستم که بخواهید نصب میشود البته فقط با همان سیستمی که قفل به آن وصل است در هر لحظه میتوانید کار کنید.

 

در نرم افزارهای فروشگاهی ساده ارزش افزوده و گزارشات فصلی وجود ندارد . پس اگر نیاز به ثبت و ارائه ارزش افزوده دارید پیشنهاد میگردد پکهای فروشگاهی ارزش افزوده و یا شرکتی ارزش افزوده را تهیه نمایید.

 

نرم افزار فروشگاهی ساده قفل دار یا تمامی نرم افزارهای قفل دارمان قابل ارتقاء هستند یعنی امکانات و ماژولهای مطرح شده در قسمت ماژول را میتوانیم به این نرم افزارها اضافه کنیم و در حقیقت نرم افزار شما ارتقاء می یابد. و در این پروسه نرم افزار خاص شما بصورت اختصاصی با ابزارهای موردنیاز شما ساخته میشود.

ارتقاء نرم افزارها درچرتکه چون بصورت روبوتیک انجام میشود در زمان بسیار کوتاه و با حاشیه بسیار امنی اتفاق می افتد پس از این لحاظ نیز مشتریان چرتکه با خیال راحت میتوانند ارتقاء های مورد نیاز را انجام دهند.