تلفن: ۳۸۴۴۲۳۲۵-۰۵۱
\<\۳۲\p\ق٫ظ\۸\>۱۹\<\/\۳۲\p\ق٫ظ\۸\>آبان ۱۳۹۶

1111

مالی محض تا سطح معین

توسط مدیر سایت

مشاهده آنلاین نمونه کار

نرم افزار فروشگاهی ساده قفل دار

این نرم افزار برای مجموعه هایی است که کالا ندارند. و فقط میخواهند حسابهایشان را ثبت کنند. طبیعی است موارد ذکر شده مربوط به کالاها در این نرم افزار وجود ندارد.

امکانات آن شامل موارد زیر است:

پایه رباتیک گزارش ساز و فرم ساز

تعریف اشخاص (بدهکاران )

ثبت موجودی اول دوره حسابها ( اسناد دریافتنی و پرداختنی )

مشاهده کلیه حسابها

تعریف کدینگ برای حسابها

نمایش سندهای حسابداری و ثبت سندها بصورت دستی و ثبت سند بصورت خودکار

چاپ سند و چاپ سند قانونی

دفاتر مالی ( دفتر روزنامه ، دفتر کل ، دفتر معین ) ، تراز کل ، تراز معین ، امکان تنظیم ترازنامه ، گزارش ترازنامه

تنظیمات صورت سود و زیان ، گزارش صورت سود وزیان

ثبت مشخصات شرکت – تهیه نسخه پشتیبان – تغییر رمز عبور کاربران – ایجاد سال مالی پیوسته – ماشین حساب – کنترل فاکتورها و اسناد – آنالیز میزان تخریب اطلاعات از ناحیه ویروس – رفع اشکال اینترنتی – تنظیمات چاپ چک و چاپ چک – امکانات ارتقاء ( بازیابی – حذف سال مالی جاری و حذف کلیه اطلاعات )

قفل سخت افزاری

تعیین سطح دسترسی به منوها برای کاربران سیستم

[pullquote align=”right”]

در نرم افزارهای فروشگاهی ساده ارزش افزوده و گزارشات فصلی وجود ندارد . پس اگر نیاز به ثبت و ارائه ارزش افزوده دارید پیشنهاد میگردد پکهای فروشگاهی ارزش افزوده و یا شرکتی ارزش افزوده را تهیه نمایید.

[/pullquote]

نرم افزار فروشگاهی ساده قفل دار یا تمامی نرم افزارهای قفل دارمان قابل ارتقاء هستند یعنی امکانات و ماژولهای مطرح شده در قسمت ماژول را میتوانیم به این نرم افزارها اضافه کنیم و در حقیقت نرم افزار شما ارتقاء می یابد. و در این پروسه نرم افزار خاص شما بصورت اختصاصی با ابزارهای موردنیاز شما ساخته میشود.

ارتقاء نرم افزارها درچرتکه چون بصورت روبوتیک انجام میشود در زمان بسیار کوتاه و با حاشیه بسیار امنی اتفاق می افتد پس از این لحاظ نیز مشتریان چرتکه با خیال راحت میتوانند ارتقاء های مورد نیاز را انجام دهند.